Saturday, June 19, 2010

Hari ini.......


Inilah buah hati pengarang jantung ku yg paling ku sayang....dah sama besau...adik nyer berat dah hampir sama ngan kakak....kakak byk mengalah utk adik...selalu kene buli ngan adik...kene gigit ngan adik...tp bila kakak naik berang...tolak adik spi jatuh....wa...wa...wa...adik pun nangis manja....inilah hiburan yg x kan dpt di mana tv pun...melihat telatah mereka berdua dah cukup untuk mengubat hati yg penat, luka, marah.....IBU SAYANG ANAK-ANAK IBU....

2 comments:

zafya said...

bahagianya aku tgk life kawan aku sorang ni yg berbahagia hidupnya dgn famili tersayang....sayu lak hati kurasai...moga2 hg berkekalan bahagia hendaknya...bersyukur dgn apa yg kita perolehi ini...hg jgn lupakan aku udah ler...

norakashah said...

tq....x pa...aku doa satu hari nanti ko akan dpt apa yg aku dpt skang ni...kita cuma perlu berusaha dan tawakal....